Γρήγορο παγωτό κασάτο

Υλικά

  • 1-2 πακέτα μπισκότα πτιμπερ
  • 3 κρέμες στιγμής γεύση βανίλια
  • 1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
  • 1 λίτρο φρέσκο γάλα
  • 2-3 βανίλιες
  • προαιρετικά: σοκολάτα σε σταγόνες





Στρώνω τα μπισκότα με την καλή πλευρά (αυτή με τα γράμματα) προς τα κάτω σε ένα τετράγωνο ή ορθογώνιο (χωρίς στρογγυλεμένες άκρες κατά προτίμηση) τάπερ με καπάκι. Στο ιδανικό τάπερ δεν θα μου περισσέψει κενό ανάμεσα στα μπισκότα (δύσκολο..). 

Γέμιση
Χτυπάω (με το μίξερ) σε ένα μπωλ το ζαχαρούχο και τις βανίλιες και σε ένα άλλο τις κρέμες με το φρέσκο γάλα να αφρατέψουν. 

Αναμιγνύω και τα δύο και ξαναχτυπάω. Έτοιμο! Αν θέλω προσθέτω τις σταγόνες σοκολάτας ή ότι άλλο θέλω (π.χ. ξηρους καρπούς).

Απλώνω τη γέμιση πάνω στα μπισκότα. 

Στρώνω από πάνω άλλη μια σειρά μπισκότα με την καλή πλευρά προς τα πάνω αυτή τη φορά. Προσοχή να ακολουθούν το ίδιο μοτίβο όπως πριν.

Βάζω το καπάκι και ...φουρνίζω στην κατάψυξη. Για να το σερβίρω κόβω στο σχήμα που έχουν τα μπισκότα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερο τάπερ γιατί το παγωτό βγαίνει αρκετό.

9 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

λιχουδιά για μικρούς και μεγάλους, ότι πρέπει για τη ζέστη
καλό Σ.Κ

sunbeam είπε...

Γειά σου Φωτεινή. Το blog σου φαίνεται χρήσιμο για άτομα που προτιμούν να φτιάχνουν εύκολα & απλά φαγητά (σαν κι εμένα). Η συνταγή για τις κρέπες είναι σούπερ! Τις φτιάχνω κι εγώ και βγαίνουν νοστιμότατες. Το παγωτάκι θα το προσπαθήσω...

Ελευθερία είπε...

Μιαμ μιαμ !!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πολύ νόστιμο. δεν αγαπώ το παγωτό παρά μόνο ..έτσι..σαν γλύκισμα .Το κάνω κι εγώ αλλά διαφορετικά, βάζω μέσα κρέμα γάλακτος.Να πω καλό φθινόπωρο σήμερα!

Katerina είπε...

μου άνοιξες την όρεξη πρωι πρωί
χιχιχιχιχι


καλημέρα :)

ποντίκι είπε...

Μιαμ μιαμ... ωραία πράγματάκια και πολύ αναλυτικα....
Ωπ Θα ξαναέρθω...

Γιωργος είπε...

την καλησπέρα μου... Ωραία δουλεια έκανες!!

Unknown είπε...

Πέρασα να σου πω οτι ένα βραβείο σε περιμένει στο ιστολόγιο μου!!! http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

Nails Art Design Greece είπε...

ax teleio prepei na einai pentanostimo.ax proi proi mou anoixes tin oreksi.http://nailsartgr.blogspot.com/

Την κουτάλα κρατάει η ........

Η φωτογραφία μου
Είμαι η Φωτεινή, είμαι 29 (και είμαι καλά)! Στο blog μου θα βρείτε κάτι από μένα, ότι μου αρέσει να δημιουργώ για να ξεφεύγω από την καθημερινότητα! Enjoy!

Followers