.... και βρήκε το καπάκι!

     Σας καλοσορίζω στο νέο μου blog με θέμα ... τη μαγειρική!
Όσοι με ξέρουν θα πιστεύουν ότι έχω πέσει θύμα hacker μιας και είναι γνωστό ότι εγώ και η κουτάλα είμαστε μαλωμένες χρόνια τώρα!
      Επειδή όμως για να ζήσουμε κάτι πρέπει να φάμε και για να φάμε πρέπει να μαγειρέψουμε αποφάσισα να φτιάξω αυτόν το χώρο, όχι βέβαια για να συγκριθώ με άλλα  blogs που επάξια έχουν τον τίτλο του μαγειρικού blog αλλά πιο πολύ για πρακτικούς λόγους. Έχω κάνει πολλές προσπάθειες να συγκεντρώσω μερικές συνταγές σε ένα τετράδιο για ώρα ανάγκης(!) αλλά δεν τα έχω καταφέρει μέχρι τώρα. Η έλλειψη ενδιαφέροντος για το θέμα πάντα με έκανε να βαριέμαι να το συνεχίσω. Τελευταία μια συνάδελφος μου χάρισε ένα τετράδιο για το σκοπό αυτό και μάλιστα μου έγραψε και μερικές δικές της συνταγές. Συμπλήρωσα κανα δυο κι εγώ και μετά ... ανέθεσα στη μαμά μου να το συνεχίσει!
       Πρόσφατα έκανα μερικές απόπειρες στην καινούργια μας κουζίνα και σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό το blog για να το έχω ως ένα συνταγολόγιο με φωτογραφίες. Πρακτικό έτσι? Μην περιμένετε να δείτε πολύπλοκα πράγματα. Για την ακρίβεια σκέφτομαι να αναρτώ κυρίως εύκολες, καθημερινές συνταγές. Για ... προκομμένες μαγείρισσες σαν εμένα που χρειάζονται οδηγίες για το πως να φτιάξουν ακόμη και φακές ή πατάτες γιαχνί!

Την κουτάλα κρατάει η ........

Η φωτογραφία μου
Είμαι η Φωτεινή, είμαι 29 (και είμαι καλά)! Στο blog μου θα βρείτε κάτι από μένα, ότι μου αρέσει να δημιουργώ για να ξεφεύγω από την καθημερινότητα! Enjoy!

Followers